01 juuli, 2012

Esmane lammutamine



Mootorile pukk valmistatud ja see eemaldatud, enamus eemaldatavat kraami paadist välja tõstetud

Teise rea istmete seljatugi on kokkuklapitav ja nad eemaldatavad, kõrval katuse detailid

Vöörist kroomitud messingdetailide alt avanes ka pildike originaaltooniga

Teise istmerea kinnitused. Paadi siseküljed on samuti liistutatud

Vööris asetseva panipaiga kapiuksed eemaldatud

Vöör, tekikaartel on jälgi veekahjustustest

Tekk altpoolt, teki liistutus/kinnitus on huvitav - liistude vahel on Sikaflex (ˇ2mm) ja alusvineeri pole, liistud ise ca. 15-20mm paksud ja ei pealt ega alt ole kiirelt tuvastanud kuidas nad kaartele on kinnitatud

Ahtris oleva panipaigani pääseb avades sellised uksed - on vaeva nähtud detailidega

Növla e. lürbits - detail, millest tänane paadi nimi. Veeliini all olevate laudade vahesid on seestpoolt tihendatud männivaiguga.

Ahterpeegel ja/või kinnitused on mädad. Päramootor koos ujumisredeli kasutusega on teinud oma töö.

Pikemale päramootorile on aegade jooksul ehitatud ahterpeegli kõrgendus ja metallist tugevdused

Ahvenamaa paadimeistri käte osavus - detailides peitub võlu

Vööriteki laudis, koledalt tumetäpiline ja kahtlen kas tegemist on ikka sama mahagoniga, mis mujal


Salong, eemaldatud ka mootori kaugjuhtimine + voolukaabel
Ahtriosa kaardub külgedelt sissepoole andes paadile kaunidust

Ahtris sai jupike paati kraabitsa ja liivapaberiga vanast lakist puhastatud ja lihvitud - tuleb ilus puit välja küll (pildil veega märjaks tehtud). Tekilaudis on muust ikka päris erinev

Tasub tegemist - ülemine laud on lakist puhastatud ja lihvitud ning veega märjaks kastetud. Kaunis punane puu on vaid väikse lihvimise kaugusel.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar