Pärastlõunal siiski lõi jälle taeva klaariks ning pärast paari väiksemat timmimist veel treileri tulede töölesaamiseks ning oligi suund seatud Tilgu poole. Närv oli sees ikka ka. 3 võimalikku muret või hirmu olid peamiselt seotud mootori, roolisüsteemi ning treileri endaga - etteruttavalt nendest kaks ka olid murekohtadeks.
Hetk enne |
ja kõhualune ongi soolane! |
Üldmulje on siiani adrenaliinirohke - esimene mootorpaadisõit pm. üldse elus ja seda veel siis roolis. Kaua tehtud kaunikest ei tahtnud ju ära ka lõhkuda ja kogemused olid nagu öeldud olematud. Hirmus oli ikka, olenemata üsna madalast lainest ja väikestest kiirustest jne. Laineid sai lõigatud nii, et endal nägu märg ja klaasipuhastajatest oli tõesti ka abi.
Esimesel tiirul ummistus pilsipump ja mootor oli kõrgeimas asendis - pritsis uhkelt, aga tühja. Teisel sai juba pikemalt ja mõnuga ka tiirutada ning veidi vabamalt võtta. Vaadates teisi kõrvalt, siis enda kogemused on sildumise ning treilalt maha/peale ajamises ka kindlasti veel soovida andvad :)
Timmimist vajab või endale meeldetuletusena järgmise korra check-listiks veel:
a) mootori jala asend oli liialt ülemises astmes, keskmises astmes oli käik parem, vaja veel katsetada
b) täiendavat kontrollimist vajab mootor tervenisti, sh. tühikäik ja käigu lülimine (paraja pauguga), jahutus jäi üldse tähelepanuta
c) aku laadimine kontrollida
d) bensiinipaagile kinnitus, ahtrikapi põrandaplaadid fikseeritavaks
e) kinnitusotsi parajaid vaja järgmiseks korraks kaasa
f) vendritele mõistlikumad kinnitused ja pigem uusi suuremaid vendreid veel 1-2
g) treilerile paremad juhtrullid või latid
Ühe videolõigu vast panen ka varsti siia.
Vaiksel käigul/tühikäigul suitseb vist natuke palju |
Pisike paat ikka - nagu sportautos istuks |
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar